Re: Internet jako spolecznosc

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_digilab.com.pl)
Data: Sat 12 Jul 1997 - 20:09:18 MET DST

On Sat, 12 Jul 1997, Jaroslaw Zielinski wrote:

>Dyskusja nad domenami jest kolejnym przykladem na to, ze Internet, a
>scislej jego uzytkownicy i ich dzialalnosc, potrzebuje pewnej
>organizacji i ustalenia praw, ktore maja w nim obowiazywac. Ze potrzeba
>cos w rodzaju "internetowego parlamentu", ktory moze debatowac nad
>prawami dotyczacymi polskiej sieci, uchwalac je, a pozniej dzialac jako
>lobby nawolujace, proszace, a nawet wymuszajace ich stosowanie.

A ja proponuję powołanie Polskiej Społeczności Używających Telefony....
Z obowiązkową przynależnością i tamiż składkami... ;-).

Jarku. Listości!! Jaka społeczność... Usenet może tak, ale już nazywanie
ludzi którzy przyłączają się do Sieci na 50 minut modemem i ,,surfują''
społecznością ;-). Nie popadajmy w przesadę... Poza tym takie cele
(reprezentacja środowiska itp. mają oba stowarzyszenia internetowe...
przy czym to drugie wygląda raczej na formę reklamy infonetu zaś pierwsze
powoli zaczyna wychodzić z kryzysu...

-- Ziemek Borowski