Re: Reklamy w Internecie

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 12:45:07 MET DST

Jaroslaw Lis wrote:

> I slusznie, bo zaraz dostalby kilkaset opierdoli e-mailem i pare
> cancelbotow na swoje "spamy". Niestety - jako medium do celow
> scisle reklamowych i zdobywania nowych ludzi dzisiejszy internet sie
> srednio nadaje - przeciez wlasnie walczymy z probami wysylania
> wiadomosci docierajacych do "szerokich rzesz".

Dostalby opieprz za OGLOSZENIE raz, ze istnieje serwer WWW Opla? To po
co wlasciwie istnieje grupa pl.internet.nowosci? Nie dla Opla?

> Co powiecie np. o dziale firmy ktory ma za zadanie czytac newsy i
> odpowiadac na pytania "m.in. robi to nasz produkt, prosze zobaczyc
> na www.fima.com/produkty/xxx.html"? Bezczelny spam reklamowy?

To zalezy, czy poslugiwal by sie rzeczowymi argumentami czy sloganami
reklamowymi. Mi czasem brakuje przedstawicieli producentow w grupach
komputerowo/internetowych, tak jak politykow w spoleczno-politycznych.
Jak ktos zadanie pytanie "A jaki edytor obsluguje CSS?" to przeciez
autor edytora albo producent moze mu odpowiedziec i podac adres WWW.
Jesli jest delikatny, zrobi to mailem, jesli uwaza, ze warto - na grupe.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe