Re: Domeny Internetowe - wstyd???

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 12:15:14 MET DST

Michal Szokolo wrote:

> Nie ma sily, z samej domeny nie wiadomo (czy to .pl czy .com.pl, w obu
> spotkasz firmy krzak obok koncerno miedzynarodowaych), w podpis listu
> tez za wiele sie nie wpakuje (chyba zeby netykiete olac)... I tak na
> koniec trzeba sie dowiadywac skadinad ( WWW jest oczywistym zrodlem).
>
> Ergo nazwa domeny nic nie wnosi. .pl/.com.pl. informuje cie - w
> najlepszym razie - ze to nie edukacja.

Nie, .pl informuje mnie, ze - wedlug mojego osobistego zdania - ze firma
albo nie zna albo lekce sobie wazy zarowno system domen funkcjonalnych
jak i przyzwyczajenia uzytkownikow sieci, a chce byc tak ostro do
przodu, by zobaczyc wlasny ogon. Szczegolnym dopalaniem charakteryzuja
sie tu firmy majace juz domene com.pl, ale zalatwiajace sobie jeszcze
.pl do kolekcji.

> To jest wtedy, kiedy ktos robi sobie - wg wlasnego pomyslu i z wlasnej
> checi - cos (strony czy inne zasoby) a jakas firma za to placi w celu
> reklamowym, nie zatrudniajac takiego hobbysty.

No to tez nie jest. Ale jak sie znajdzie taki sponsor - to nie ma
sprawy...

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe