Re: Popularyzacja Infoseek

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 17:57:09 MET DST

In pl.org.psi Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl> wrote:

: Przy okazji, przyda sie inym bo mnie na pewno. Jak "powiedziec"
: Infoseekowi, by usunal ze swojego indeksu strony z konkretnej domeny i
: zaindeksowal je za nastepnym razem od nowa? Chodzi o to, ze Infoseek
: przechowuje rowniez strony, ktore juz nie istnieja.

: To moze sie przydac nawet tym, co zmieniaja swoje serwisy z com.pl na
: .pl!

Samemu chyba latwo sie nie da.
Bo przeciez nie chcialbys, zeby jakis dowcipnis usunal Twoja strone ?
A jak sprawdzic, ze Ty to Ty ?
Najprosciej napisac do mnie, ale ja przewaznie nie mam czasu :-(
Pomysle nad tym.

--w