Re: Termin obowiazywania prowizorium w sprawie domen

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 11:18:11 MET DST

 Tomasz Kokowski wrote in article <33BBD717.7418_at_sol.put.poznan.pl>.
..

> Prowizorium bedzie obowiazywac do 31.12.1997.
> Po tym terminie domeny juz zarejestrowne w domenie .pl
> i nie bedace domenami funkcjonalnymi lub regionalnymi
> moga zostac przeniesione do domen drugiego rzedu.

1. Nikogo nie upowaznilem do wystepowania w moim imieniu na tym
spotkaniu, rowniez nie zostalem o tym spotkaniu odpowiednio
wczesnie powiadomiony.
2. Jestem w posiadaniu korespondencji zapewniajacej mnie, ze
rejestracje w pl przez NASK sa wazne bezterminowo.
3. Kto zwroci koszty zmian nazw domen, a sa bardzo wysokie?
4. Prosze podac jeden jedyny argument PRAKTYCZNY uzasadniajacy
"wyczyszczenie" domeny .pl
Znam argumenty "estetyczne", "statystyczne" oraz "ideologiczne". A
te argumenty nie sa decydujace o tym, zeby ponosic teraz kolosalne
koszty zmian. Do tej pory nikt nie byl w stanie podac argumentu
"praktyczno - technicznego".
5. Nie wiem czy na tym spotkaniu byl poruszany temat oplat za
utrzymanie domen. Slyszalem, ze NASK mial takie oplaty wprowadzic.
Na jakiej podstawie? Oczywiscie nowo-rejestrowane domeny moglyby
takim oplatom podlegac, ale wszystkie stare?

Obawiam sie, ze nie wszyscy sobie zdaja ze skutkow prawnych jakie
niosa za soba takie drastyczne zmiany.

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl   http://www.qdnet.pl/~mgb/