Re: MRTG - ruch i sprawnosc sieci

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 10:45:45 MET DST

In pl.listserv.polip Wojciech Myszka <W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> wrote:
: [...]
: Pozwoliłęmm sobie i ja z niego skorzystać. Efekty (round trip i procent
: traconych pakietów do sunsite.icm.edu.pl) mozna obejrzeć w
: http://www.immt.pwr.wroc.pl/mrtg/

: Program musi jeszcze nieco "popracowac" bo ledwo co go uruchomilem.

: Wojtek

: PS Jeżeli administracja i zarząd SunSite w ICM mają coś przeciw tej
: inicjatywie - prosze o sygnał.

Jako administracja i zarzad nie mam nic przeciw.
Prowadzimy rozmowy z WARMANem n/t zmiany lacza ICM z Ethernetu na ATM.
(bo to zapchany ethernet jest jednym z glownych winowajcow)

--w