Re: MRTG - ruch i sprawnosc sieci

Autor: Robert Maron (robmar_at_elina.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 17:37:28 MET DST

Maciek Uhlig <muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl> wrote:
: Chcialbym zasugerowac kolegom adminom sieciowym, aby zainteresowali sie
: blizej programem MRTG, ktory sluzy do badania i wizualizacji ruchu w
: sieci, ale nie tylko.

przepraszam, ja sie na tym akurat zupelnie nie znam :(
a chetnie bym sobie cos postawil;
jak rozumiem, mrtg wymaga znajomosci communitow snmp na ruterach?
jakby ktos z madrzejszych kolegow podeslal mi informacje co mam
wpisac temu mrtgowi w Target (a moze i w MaxBytes), to postawie do niego
statystyke z mimuwu...

na priva najlepiej

pozdrawiam,
robert