Re: MRTG - ruch i sprawnosc sieci

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 03 Jul 1997 - 11:46:16 MET DST

On 1 Jul 1997, Maciek Uhlig wrote:

> Chcialbym zasugerowac kolegom adminom sieciowym, aby zainteresowali sie
> blizej programem MRTG, ktory sluzy do badania i wizualizacji ruchu w
> sieci, ale nie tylko.
  [...]
  Pozwoliłęmm sobie i ja z niego skorzystać. Efekty (round trip i procent
  traconych pakietów do sunsite.icm.edu.pl) mozna obejrzeć w
  http://www.immt.pwr.wroc.pl/mrtg/

  Program musi jeszcze nieco "popracowac" bo ledwo co go uruchomilem.

  Wojtek

  PS Jeżeli administracja i zarząd SunSite w ICM mają coś przeciw tej
     inicjatywie - prosze o sygnał.