Re: Cecylian expired?

Autor: Cecylian (ljm_at_ix.netcom.com)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 02:11:09 MET DST

Jam nieuczony w pismie, ale kiedy poprawilem swoj logon do serwera z "#ljm"
na "us,ppp,ljm", to w polskich grupach powiedziano, ze juz lepiej (nie
musze tlumaczyc, ze "us" to kraj mejego ISP, "ppp" to protokul).

O mozliwosci uzycia hash zamiast liter powiadomil mnie moj ISP przy
przejsciu na browser Microsoft - czyzby element walki konkurencyjnej z
Netscape?

Cecylian

Andrzej Resztak <resz_at_helios.man.lublin.pl> wrote in article
<5pbdln$blj$1_at_helios.man.lublin.pl>...