Re: Termin obowiazywania prowizorium w sprawie domen

Autor: Adam Kubicki (mikee_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 04 Jul 1997 - 01:35:29 MET DST

In pl.listserv.polip Tomasz Kokowski <tommy_at_sol.put.poznan.pl> wrote:
: > Efektem spotkania w Warszawie sa nastepujace uzgodnienia:
: > 1. Wprowadzenie prowizorium na rejestracje domen internetowych w
: > domenie .pl wedlug zasad obowiazujacych w NASK w dniu 30/06/1997
: > z jednoczesnym wprowadzeniem dla wnioskujacych o
: > rejestracje nowych domen w domenie .pl klauzuli o mozliwosci
: > zmiany adresu domenowego przez przeniesienie do domeny drugiego
: > poziomu.
: Prowizorium bedzie obowiazywac do 31.12.1997.
: Po tym terminie domeny juz zarejestrowne w domenie .pl
: i nie bedace domenami funkcjonalnymi lub regionalnymi
: moga zostac przeniesione do domen drugiego rzedu.

znaczy sie, do konca roku moge meczyc sie starajac o rejestracje w .pl,
ponoszac przy tym troche wieksze koszty, po czym od 1-go stycznia zostane
przerejestrowany?
naprawde niesamowity efekt tego spotkania zwlaszcza przy waszym zalozeniu
ze wszystkie firmy przeniesione zostana z .pl gdzies "wyzej".
ja wiem ze te kilkadziesiat zlotych roznicy to zaden pieniadz, ale
to mala przesada. gratulacje.

ciekaw jestem czy ta klauzula tak wprost bedzie to mowila.