Re: Cecylian expired?

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_helios.man.lublin.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 19:10:15 MET DST

In pl.listserv.polip Piotr Skulski <piotr_at_skulski.com> wrote:
: Ciekawe zjawisko:
: Sledzac polemike Cecyliana z p. Wieslawem Kochanskim zauwazylem, ze o
: ile artykuly WK sa czytelne, to probujac odczytac postingi C dostaje
: niezmiennie komunikat:

: > News Error!
: > News host responded: No such article
: > Perhaps the article has expired
: > <01bc859d$b3edd840$8288d6ce@>
: Czy ktos uczony w pismie moze mi to wyjasnic?

Jam nieuczony, ale Twoja Mozilla nie lubi '#' w Message-ID.
Podany Msg-Id nie jest pelny, powinno byc @#ljm w koncowce.
Nie wiem co ci poradzic. O ile ni wiadomo hash w Windowsie
nie ma zadnego specjalnego znaczenia. Jakis blad Netscape'a?

Andrzej Resztak