Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Marcin Bochenek (bomart_at_ceti.com.pl)
Data: Thu 03 Jul 1997 - 14:26:19 MET DST

Tomasz Kokowski <tommy_at_sol.put.poznan.pl> napisał(a) w artykule
<33B3A35D.27F3_at_sol.put.poznan.pl>...

> Zarzad PSI uprzejmie
> informuje, ze w dniu 30/06/1997 roku o godzinie 11.00 odbedzie sie
> spotkanie dotyczace zasad rejestracji domen internetowych w Polsce.

Spotkanie odbylo sie?
Czy cokolwiek ustalono?
Czy cos sie zmnienilo w sposobie/regulaminie/oplatach rejestracji domen?

Tak BTW to nie uwazacie ze smieszne jest _nie przyznanie_ domeny pod .pl
firmie, ktora ma udokumentowane oddzialy w kilkunastu miastach wojewodzkich
oraz dwie domeny a przyznanie firmie, ktora zajmuje malutki lokalik 2 x 2 m
i ma az jeden serwer....?
Nie chce podawac konkterow bo ta ostatnia firma to moja konkurencja -
chodzi jednak o fakt.

Marcin Bochenek ceti - Internet Service Provider
info: oferta_at_ceti.com.pl http://ceti.com.pl