Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.co.uk)
Data: Thu 03 Jul 1997 - 14:53:33 MET DST

Marek Baczek wrote:
> Gregory BRZESKI wrote in article <33BA28BC.494803A7_at_webcorp.co.uk>.
>
> Tzn. zaplacisz za nowe sklady i grafikow?

Nowy sklad ? Grafikow ? Czy czasami nie przesadzasz ?

Taki argument nie ma zadnych podstaw, wiekszosc firm kilka krotnie roku
zmienia/drukuje swoje materialy promocyjne, a wiec zmiana z .pl na
.com.pl napewno nie bedzie taka droga.

> Ekstra, tzn. ze lepiej jest rejestrowac bezposrednio pod pl,
> poniewaz jest tam 10 krotnie mniej nazw :)

Chyba nie chciales lub nie zrozumiales o co tu chodzi. Chcialem
przedsta3wic ludzia w numerkach ze jest to wyknalne.

> Nie wiem na co to ma byc argument? Akurat idea.pl i idea.com.pl to
> sa ZUPELNIE inne firmy. I co teraz?

W takim razie dla firmy majacej dotychczasowo domene ikea.pl nalezy
wybrac odpowiednia domene funkcyjna.

Przyklad:

elektron.com.pl - firma komputerowa
elektron.pl - dostawca Internetu.

W takim przypadku domene elekton.pl zamieniamy na elektron.net.pl lub
inna wybrana przez dostawce Internetu.

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI

--
NetNames Polska - Czy posiadasz juz wlasna domene ?
http://www.netnames.com.pl