Re: IBM 360/370

Autor: Piotr Strzyżewski (gucio_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 03 Jul 1997 - 10:36:17 MET DST

Andrzej Resztak wrote:

> In pl.listserv.polip Piotr Strzyżewski <gucio_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
>
> : Dzieki wam wszystkim za info. Obawiam sie ze w Centrum Komputerowym przy
> : mojej politechnice nie wiedza nic o IBM 360/370. Mam jeszcze dwa pytania
> : - czy te maszyny moga pracowac w sieci i czy ewentualnie jakas jeszcze w
> : sieci pracuje i czy ktos slyszal/wie gdzie mozna znalezc emulator w/w
> : sprzetu?
>
> Po co Ci te informacje? Zajrzalem do tablic bitnetu i okazuje sie,
> ze w Polsce jest jeszcze 5 komputerow w bitnecie z tego 4 chyba
> [...]

Ja wcale nie zamierzam sie za ten zlom zabierac. Po prostu nie lubie
banalnych rzeczy wiec postanowilem, ze na laboratorium z Programowania
Komputerow napisze przynajmniej interpreter assemblera tej maszyny, a
poniewaz szkoda byloby to pozniej tak zostawic to postanowilem pozniej
rozwinac to w emulator IBM 360/370. Ksiazke do assemblera tej maszyny
mam wiec to nie powinno byc trudne, ale do napisania emulatora potrzebna
mi bedzie szersza wiedza na ten temat. Jezeli uwazacie, ze jestem
szalony to powiedzcie.

Z gory dzieki za ewentualne opinie na ten temat.

--
Gucio -> Piotr Strzyżewski
E-mail: gucio_at_zeus.polsl.gliwice.pl