Re: IBM 360/370

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_helios.man.lublin.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 14:59:38 MET DST

In pl.listserv.polip Piotr Strzyżewski <gucio_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

: Dzieki wam wszystkim za info. Obawiam sie ze w Centrum Komputerowym przy
: mojej politechnice nie wiedza nic o IBM 360/370. Mam jeszcze dwa pytania
: - czy te maszyny moga pracowac w sieci i czy ewentualnie jakas jeszcze w
: sieci pracuje i czy ktos slyszal/wie gdzie mozna znalezc emulator w/w
: sprzetu?

Po co Ci te informacje? Zajrzalem do tablic bitnetu i okazuje sie,
ze w Polsce jest jeszcze 5 komputerow w bitnecie z tego 4 chyba
w Warszawie. Prawdopodobnie to sa komputery o architekturze
370 (plearn 3090 i pozostale pewnie jakies 43[468]1).
Zadnych emulatorow raczej nie znajdziesz. Poziom Twojej wiedzy
na ten temat wskazuje, ze nie powinienes sie za ten zlom
zabierac. Naprawde nie masz innego wyjscia?

Andrzej Resztak