Re: IBM 360/370

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 17:09:55 MET DST

On 2 Jul 97 at 14:56, Piotr Strzy?ewski wrote:

> Dzieki wam wszystkim za info. Obawiam sie ze w Centrum Komputerowym przy
> mojej politechnice nie wiedza nic o IBM 360/370. Mam jeszcze dwa pytania
> - czy te maszyny moga pracowac w sieci i czy ewentualnie jakas jeszcze w
> sieci pracuje i czy ktos slyszal/wie gdzie mozna znalezc emulator w/w
> sprzetu?
>
> Z gory dzieki za info.
>
> Pozdrawiam. Gucio.

Tak.
W HSW pracuja[waly?] te maszyny w sieci z pokrewnymi i z systemem 7 rowniez
IBM. Poniewaz dystans pomiedzy ZECem a SYS7 to z 2-3 km. wiec przy okazji
kazdej byrzy sie to wieszalo i padaly tak na cacy porty.
Wydaje mi sie ze natknalem sie gdzies na emulator w/w.
    Zbyszek

 Zbigniew Olearczyk \ | - ^ | / zbole_at_star.kul.stalwol.pl
   Stalowa Wola \ (.| o | O |.) / www.kul.stalwol.pl
   Filia WNS KUL --^^^------xxx------^^^--