Sonda na marsie

Autor: Bartosz Maruszewski (bart_at_newton.zsmeie.torun.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 17:02:15 MET DST

W Gazecie Wyborczej wyczytalem, ze TP SA udostepni przekaz z ladowania sondy na Marsie w Internecie
na swoim komputerze. Szukalem na stronach NASA dotyczacych misji Mars Path Finder.
Na stronach TP SA, ale nic nie znalazlem. Na TP SA nie ma nawet, zadnego adres
e-mail, na ktory moglbym wyslac pytanie. Jest tylko jakis telefon do Polpak-u,
ktory jest ciagle od 16:00 zajety (pewnie odlozyli sluchawke i poszli
do domu). Redaktor, ktory to pisal w GW powiedzial mi, ze TP SA ma postawic
jakis mirror serwer-a NASA i nic wiecj nie wiedzial...

Czy ktos wie cos na temat tego przekazu, czy bedzie to w postaci
multicastingu? W jakich porach?
Czy moze zna ktos jakis adres e-mail, nr tel. pod ktorym moglbym sie z kims
kompetentnym skontaktowac ?

Bartek M.

--
E-mail B.Maruszewski_at_zsmeie.torun.pl
Każdy ma jakieś mądre zdanko w sigu, to ja też :)