Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Dariusz Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 13:57:34 MET DST

At 11:58 97-07-02 +0200, you wrote:
>Domeny sa zasobem ograniczonym. Domena pod pl jest bardziej porzadana od
>com.pl. Czyli pod pl powinno byc drozej. A takie ceny nie pozwolily by
>na tworzenie domen np. nojszewski.pl. Ale byly by naprawde_duza_firma.pl
>mniejsza_firma.com.pl oraz nojszewski.waw.pl. Zreszta ta ostatnia pewnie
>niedlugo powstanie.

Prosze mi wyjasnic, dlaczego wiekszym obciazeniem czegokolwiek i zapchaniem
tegoz czegokolwiek jest rejestracja 10000 firm w .pl, a mniejszym
obciazeniem i zapchaniem - rejestracje tych samych 10000 firm w .com.pl.
Czy DNS dla domeny .pl pracuje na jakims znaczaco slabszym komputerze niz
DNS dla com.pl?

Darek