Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.co.uk)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 12:11:06 MET DST

Ziemek Borowski wrote:
> pewnie tak.
> ale bez przesady... nie każdy prowadzi firmę zajmującą się sprzedażą domen ;-)
> poza tym nikt Cię nie zmusza byś był naraz w obu typach domen...
> chodzi o prawo do posiadania dwóch domen...

Tu sie zgadzam. Nie powinno byc ograniczenia co do ilosci rejestrowanych
domen dla firmy.

> ale problem polega na tym że już poszliśmy...

Czy musimy dalej brnac ? Moim zdaniem powinnismy poczekac co wyjdzie z
gTLD. Jesli mamy juz art.pl, med.pl to dobrze ale nie idzmy dalej.

> to co Grzesiu... napiszesz (jako wysoki rangą członek PSI ;-)
> pierwszy polski KNŻ (komentarz na żądanie) - projekt nazewnictwa domenowego
> w domenie *.pl w roku 2001???
> inaczej niż w ten sposób sie tego nie osiągnie...

Jako czlonek zarzadu PSI przekazalem wszelkie informacje na temat spraw
DNS'u prezesowi ktory sie sprawa zainteresowal i wczoraj bral udzial w
spotkaniu panelowym na temat rejestracji domen. Takze przekazalem jemu
moje 'swiatle mysli', co z tego wyjdzie zobaczymy po przeczytaniu
sprawozdania ze spotkania.

Moim zdaniem w takim spotkaniu jak wczorajsze powinnien brac takze
udzial Grzesiek Sapijaszko, ktory od dlugieo juz czasu zbiera informacje
na temat zasad rejestracji na swiecie, a takze zbiera cenne poglady
ludzi ktorzy zajmuja sie rejestracja domen, administracja DNS'ow, itp.
Jesli tego typu ludzie nie beda brali udzialu w tworzeniu zasad to znow
bedziemy mieli zsady utworzone przez kilku Panow ktorzy naogol duzo nie
wiedza na temat zasad rejestracji, problemow itp.

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI

--
NetNames Polska - Czy posiadasz juz wlasna domene ?
http://www.netnames.com.pl