Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_digilab.com.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 16:29:47 MET DST

On Tue, 1 Jul 1997, Gregory BRZESKI wrote:

>Jedynie oplaty roczne lub dwu roczne powinny byc ustalone. Inaczej
zgoda...
ale po prostu chciałem zasygnalizować, że są małe szanse na utrzymanie
tylko opłat za instalację domeny...

>U Ciebei jedna, dalej jedna, dalej jedna, itp. Przy duzych name
>serverach jedna linijka robi duza roznice.

pewnie tak.
ale bez przesady... nie każdy prowadzi firmę zajmującą się sprzedażą domen ;-)
poza tym nikt Cię nie zmusza byś był naraz w obu typach domen...
chodzi o prawo do posiadania dwóch domen...

(czytaj nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem odmowy... ale w świetle
bieżącego regulaminu NASK znalałaby swoje uzasadnienie)

>Pomysl bardzo krotkowzroczny.

>Co przez to rozumiesz ? Ja bym jednak z tworzeniem nowych domen zaczekal
>az sie wyjasni sprawa co do gTLD. Nie idzmy swiatu w poprzek.

ale problem polega na tym że już poszliśmy...

>jak najbardziej za.

np. tutaj (to o chodzeniu światu w poprzek...)

>A nie mozna bylo by tam posprzatac ?

to co Grzesiu... napiszesz (jako wysoki rangą członek PSI ;-)
pierwszy polski KNŻ (komentarz na żądanie) - projekt nazewnictwa domenowego
w domenie *.pl w roku 2001???
inaczej niż w ten sposób sie tego nie osiągnie...

-- Ziemek Borowski