Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.co.uk)
Data: Wed 02 Jul 1997 - 12:17:59 MET DST

Michal Szokolo wrote:

> Szymon Sokol wrote:
> [...]
>
> Czyli remis, bo rozsadnych argumentow przeciw rowniez nie widac.

Widac i to coraz wiecej. Ilosc domen funkcyjnych powinno sie poszerzyc i
ku temu dazy projekt gTLD.

Dla przykladu, gdyby rejestrowac wszystko bezposrednio w TLD, firmy o
podobnych skrotkach, lub identycznych nie mialy by szans posiadac domeny
takiej jaka im odpowiada. Naotmiast wieksza ilosc odmen funkcyjnych daje
im ta mozliwosc i zadnej firmy z punktu widzenia marketingowego nie
stawia na uprzywilijowanej pozycji.

[Przyklad klopotow domenowych pomiedzy Viacom (MTV) i Messenger Training
Services, a do tego teraz dochodzi Middlesex TV]

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI

--
NetNames Polska - Czy posiadasz juz wlasna domene ?
http://www.netnames.com.pl