Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.co.uk)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 16:09:51 MET DST

Ziemek Borowski wrote:
> 1` domeny regionalne... (z minimalną opłatą za rejestrację i najmniejszą
> z możliwych (5 zł miesięcznie to max) opłatą za utrzymanie)... z prawem

Jedynie oplaty roczne lub dwu roczne powinny byc ustalone. Inaczej
oplata musiala byc bardzo wysoka z samych wzgledow admsintiracyjnych.
Fakture nalezy wystawic, zakopertowac, wyslac itp.

> istnienia w jeszcze jedenej domenie...
> (tj. gdy szukam np. Uniwersytetu Warszwskiego to powinienem znaleźć i:
> www.uni.waw.pl
> jak i (obecnie)
> www.uw.edu.pl
> tak samo (i niedługo do tego doprowadzę):
> www.digilab.com.pl
> www.digilab.waw.pl
> to przecież tylko jedna linijka w named.boot ;-)

U Ciebei jedna, dalej jedna, dalej jedna, itp. Przy duzych name
serverach jedna linijka robi duza roznice.

> 2` domeny funkcjonalne:
> * biz.pl - mhyy...

Pomysl bardzo krotkowzroczny.

> i nie ma co dorabiać amerykańskich pomysłów...

Co przez to rozumiesz ? Ja bym jednak z tworzeniem nowych domen zaczekal
az sie wyjasni sprawa co do gTLD. Nie idzmy swiatu w poprzek.

> med.pl też bym do takich zaliczył...

jak najbardziej za.

> a to że jest jeszcze mnóstwo śmiecia w root.pl trudno...
> to już ich problem ;-)

A nie mozna bylo by tam posprzatac ?

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI

--
NetNames Polska - Czy posiadasz juz wlasna domene ?
http://www.netnames.com.pl