Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.co.uk)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 16:04:56 MET DST

Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie czytałem ustaleń jakie zapadły poza granicami naszego kraju, a
> które mogą być podstawą do dyskusji ale nie przypuszczam żeby miały
> one dopuszczać bałagan jaki już u nas istnieje.

Dopuszczaja. Kazdy admisnitrator TLD w europie moze ustalac sobie swoje
wlasne zasady.

> Wiec jeszcze raz .. wszystko zapewne rozbije się o pieniądze (nasze
> klientów pieniądze).

Co do ceny za rejestracje domeny to administratorzy TLD krajowych w
Europie nie moga ustalac sobie ich z sufitu. W kilku slowach
streszczajac, administratorzy TLD nie moga czerpac znacznych zyskow z
rejestracji domen. Otrzymali je do administracji, a nie jako sakiewka z
pieniedzmi.

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI

--
NetNames Polska - Czy posiadasz juz wlasna domene ?
http://www.netnames.com.pl