Re: KOMUNIKAT PSI: Domeny Internetowe w Polsce

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Mon 30 Jun 1997 - 01:00:25 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> In pl.listserv.polip Michal Szokolo <msz_at_vr.pl> wrote:
>
> : Glownie o to. Adres bezposrednio w .pl postrzegany jest przez wielu jako
> : bardziej prestizowy i latwiejszy do zapamietania. A skoro oni maja, to i
> : ja chce. A co to, ja gorszy?
>
> Hm, znamy innych ludzi. Wiekszosci moich znajomych adres typu vp.pl
> kojarzy sie (w najlepszym razie) ze zlym smakiem.

Ja, przyzwyczajony amerykanskim zwyczajem, jak szukam firmy komercyjnej,
to wpisuje com.pl, a nie .pl ani lublin.pl. I mi tez adresy w .pl
kojarza sie ze zlym smakiem lub z nieznajomoscia Internetu jak na
przyklad prezydent.pl zamiast prezydent.gov.pl.

Czy mozna to jeszcze zmienic? Mozna. Firmy majace adresy w .pl moga
wykupic sobie domeny com.pl (150 zl to zadne pieniadze - jeden
reprezentacyjny obiad dla dwoch osob) i uzywac ich na zewnatrz, w
reklamach i na wizytowkach. Tylko trzeba chciec.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe

PS. Prestizowy jest dla firm internetowych adres w net.pl. A ile firm go
ma?