Re: Krajowa siec kregoslupowa 34Mb/s

Autor: Jaroslaw Rafa (raj0_at_iname.com)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 18:30:20 MET DST

Dnia 27 Jun 97 o godz. 13:17, Tomasz Kokowski napisal(a):

> Odvyly sie potem nawet przynajmniej trzy spotkania w tej sprawie
> przy czym pierwsze w gronie samych MAN-ow ale juz kolejne z udzialem
> NASK zaproszonego przez przedstawicieli WARMAN-a na drugie spotkanie.
> Ku zdziwieniu uczestnikow spotkania NASK zaproponowal MAN-om
> korzystanie z uslugi sieci korporacyjnej wylacznie dla Nauki.
Jak widac z powyzszego, obecnosc w gronie MAN-ow "wtyczki" NASK-u w postaci
WARMAN-a wciaz wychodzi pozostalym MAN-om bokiem (nie pierwszy raz i pewnie
nie ostatni; ciekawe jak dlugo jeszcze?).

> Dosc powiedziec, ze efektem tych spotkan mialo byc tzw. porozumienie
> MAN-ow. Od pomyslu do przemyslu wiodla jednak ciernista droga
> i w koncu porozumienie umarlo smiercia naturalna poniewaz
> MAN Poznanski nie zgodzil sie podpisac tej umowy ze wzgledu na
> zaproponowane warunki - ich zdaniem nie do przyjecia.
Jezeli mozesz powiedziec wiecej, jakie byly te warunki?

> Porozumienie sieci miejskich w sprawie przystapienia do inicjatywy
> 34Mb/s jest podpisywane wlasnie dzis.
Czy TYCH SAMYCH sieci, ktore wlasnie przelaczyly sie na "siec korporacyjna"
NASK-u? Jezeli tak, to ja nie rozumiem... Jakies rozdwojenie jazni czy co?
Wytlumacz, jezeli mozesz.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj0_at_iname.com
=== Wypowiadam sie wylacznie w swoim imieniu, niczyim wiecej !!! ===