Re: WAZNE: NASK!!!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 17:18:39 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ@******.krakow.pl> wrote:
: Dotarly do mnie wiadomosci, ze jakies nieokreslone, a wysoko postawione osoby
: maja pretensje z tego powodu do WSP. W zwiazku z tym ta droga zwracam sie do
: owych nieokreslonych osob z wyjasnieniem, ze jest to wylacznie moja prywatna
: inicjatywa i nie ma *nic* wspolnego z WSP. Prosze tego nie kojarzyc z moja
: uczelnia. Koniec, kropka.
: Zaraz sobie zakladam konto na geocities albo innym hotmailu i w tej sprawie
: bede pisal wylacznie z tego adresu.

Ha, a moze poradzic naczalstwu na WSP zeby odpowiadalo, ze owszem,
jest mala rozroba, bo taka jakosc uslug. Polepsza uslugi,
rozroby nie bedzie...

J.