Re: WAZNE: NASK!!!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 13:51:14 MET DST

Wczoraj napisalem bylem na tej liscie:
> Mam wielka prosbe do wszystkich, ktorzy ostatnio tutaj na liscie wskazywali
> na klopoty z NASK-iem (ginace pakiety, zapchane lacza, sprawa tej
> nieszczesnej "sieci korporacyjnej" itp.).
> Bardzo prosilbym o nadsylanie na moj adres prywatnymi mailami zebranych "do
> kupy" i udokumentowanych opisow waszych klopotow. Takze wszystkiego co wiecie
> na temat owej nieszczesnej sprawy z siecia korporacyjna.
> Robimy rozrobe w prasie...

Dotarly do mnie wiadomosci, ze jakies nieokreslone, a wysoko postawione osoby
maja pretensje z tego powodu do WSP. W zwiazku z tym ta droga zwracam sie do
owych nieokreslonych osob z wyjasnieniem, ze jest to wylacznie moja prywatna
inicjatywa i nie ma *nic* wspolnego z WSP. Prosze tego nie kojarzyc z moja
uczelnia. Koniec, kropka.
Zaraz sobie zakladam konto na geocities albo innym hotmailu i w tej sprawie
bede pisal wylacznie z tego adresu.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa