Re: "siec korporacyjna" NASKu (bylo: Lacze NASK do USA ---> KBN)

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 27 Jun 1997 - 00:31:41 MET DST

Z ciekawostek - ICM prowadzi rozmowy z NASK o uruchomieniu bezposredniego
lacza 34Mbps z centralnego routera krajowego NASK do SunSITE. To co
przedtem wydawalo sie niemozliwe, teraz zaczyna wygladac calkiem realnie.
Oczywiscie gdyby to sie udalo, to dostep do sunsite z wiekszosci miejsc
w Polsce bylby znacznie sprawniejszy niz obecnie. :-)
Mam nadzieje, ze pozwoliloby to tez choc troszeczke odciazyc lacza
miedzynarodowe (wiem - łudzę sie - lacza miedzynarodowe zawsze
beda nasycone w 100%). :-(

Podobne rozwiazanie zaproponowalismy wczesniej TPSA (z tym, ze obecne
lacze wymaga juz dzis znacznego upgrade'u przepustowosci) oraz ostatnio
'korporacyjnej' sieci laczacej TASK, POZMAN i Lodz w oparciu o lacza
telenergo).

--w