Re: "siec korporacyjna" NASKu (bylo: Lacze NASK do USA ---> KBN)

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_rymunda.torun.pdi.net)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 19:45:06 MET DST

Bartosz Maruszewski <bart_at_newton.zsmeie.torun.pl> wrote:
> Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl> naskrobal(a):
> : Bartosz Maruszewski <bart_at_newton.zsmeie.torun.pl> writes:
> : > Ja pisze list do net-admin i proponuje, zeby wszyscy tak zrobili.
> : > I np. co dziennie jeden liscik az do skutku. Jak ktos uzyska odpowiedz,
> : > to ...
> : A jak nie uzyska, to co? Bo ze nie uzyska, to ci moge od razu
> : powiedziec...
> Ha !!
> Wlasnie przezylem szok !! Odpowiedzieli mi, i to w ciagu jednego dnia :)
> Oto odpowiedz:
> -----------cut---------
> [...]

Zrodla poinformowane mowia, ze najbardziej zacina sie na zapchanym laczu
Bydgoszcz-Warszawa, ktore ma byc upgrade'owane na dniach do 2 Mbps.
Lacze T.-B. ma podobno 512 Kbps i CIR 192 K. Te 192 daje sie zmierzyc
tcpblastem, widac reszta kanalu jest zapchana. Sposob podzialu lacza
oraz sposob dzialania lacza obejsciowego w razie awarii nie jest dla
jeszcze calkiem jasny mimo pewnych wyjasnien, ktore uzyskalem. Najlepiej
by bylo gdyby NASK opublikowal informacje oficjalne o tym jak to chodzi
(ma chodzic).

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec