Re: Lacze NASK do USA ---> KBN - NASK

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_rymunda.torun.pdi.net)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 19:50:54 MET DST

Pawlus Jerzy <Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
> O jakiej bramce TP-NASK mowisz? Owszem istnieje przejscie ale miedzy
> TP a MANem w Krakowie. Mozna wiedziec jak z tego korzystasz?
> Z zalozenia wymieniany jest ruch miedzy sieciami TP i Cyfronet

Az boje sie mowic bo a nuz ktos uzna, ze jest mi za dobrze jak moge sie
dostac do tpnet ze stratami ponizej 20%... Mam konto w Krakowie, lacze
NASK do Krakowa jest w miare przyzwoite, polaczenie Krakowa (Cyfronetu)
z tpnet tez dziala. Najpierw probowalem zrobic to samo z przesiadka w
Ameryce, ale TP-USA tez gubi(lo?) strasznie duzo pakietow. Z niektorych
lacz mam statystyki. Moze ktos ma Wolna Chwile, konta w roznych miejscach
i chcialoby mu sie zrobic wykres przepuszczalnosci roznych lacz pl-swiat
oraz TP-NASK?

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec