Re: "siec korporacyjna" NASKu (bylo: Lacze NASK do USA ---> KBN)

Autor: Bartosz Maruszewski (bart_at_newton.zsmeie.torun.pl)
Data: Thu 26 Jun 1997 - 16:25:22 MET DST

Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl> naskrobal(a):
: Bartosz Maruszewski <bart_at_newton.zsmeie.torun.pl> writes:

: > Ja pisze list do net-admin i proponuje, zeby wszyscy tak zrobili.
: > I np. co dziennie jeden liscik az do skutku. Jak ktos uzyska odpowiedz,
: > to ...

: A jak nie uzyska, to co? Bo ze nie uzyska, to ci moge od razu
: powiedziec...

Ha !!
Wlasnie przezylem szok !! Odpowiedzieli mi, i to w ciagu jednego dnia :)
Oto odpowiedz:
-----------cut---------

On Wed, 25 Jun 1997, Bartosz Maruszewski wrote:

> Dzien Dobry!
>
> W srode (18 czerwca) nastapilo przelaczenie wiekszosci sieci miejskich na
> tzw. siec korporacyjna. W moim przypadku i nie jestem w tym odosobniony
> oznacza to zmniejszenie przepustowosci linii laczacej moje miasto o 25 %.
> Chcialbym sie dowiedziec czy taki stan bedzie utrzymany na stale. Z mojej
> sieci np. (TORMAN) nie da sie w tej chwili pracowac zdalnie w sensowny
> sposob (chociazby sciagnac czegokolwiek z np. Warszawy). Chcialbym tez
> dowiedziec sie czym decyzja taka zostala podyktowana i czy bylo to
> [...]
Przelaczenie, na siec korporacyjne bylo uzgadniane z poszczegolnymi manami.
*** A wiec nalezy sie burzyc w MAN-ach, ze sie dali przelaczyc.
*** Chociaz pewnie nie mieli innego wyjscia ...
Co do zmniejszenia przepustowosci do TORMANU to wyniklo ono z przejscia z
lacza satelitarnego na lacze naziemne. Trwaja prace nad poprawieniem
jakosci tego lacza i mam nadzieje, ze w niedlugim czasie da to efekty.

Z powazaniem
Jacek T.
 Jacek Terpilowski <jterp_at_nask.pl>, tel./fax: +48 22 8268000, 8268007
 Research and Academic Network in Poland, Bartycka 18, 00-716 Warsaw
Co prawda odpowiedz powierzchowna, ale jest. Ciekawe jaki bedzie ten
"niedlugi czas" ...

Bartek M.

--
E-mail B.Maruszewski_at_zsmeie.torun.pl
Każdy ma jakieś mądre zdanko w sigu, to ja też :)