Re: "siec korporacyjna" NASKu (bylo: Lacze NASK do USA ---> KBN)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 15:26:01 MET DST

Dnia 25 Jun 97 o godz. 14:32, Piotr Bala napisal(a):

> W ostatnim tygodniu wieksze MANy w Polsce zostaly przelaczone
> na siec korporacyjna (z wyjatkiem Poznania).
>
> NASK o calej sprawie nie raczyl poinformowac opinii publicznej
> (TICKETow nie bylo).
>
> Jednoczesnie owa siec korporacyjna po prostu nie
> dziala. W ciagu dnia kiedy ruch staje sie znaczacy ginie srednio 30-70%
> pakietow. Moge przedstawic dane od soboty godz 6:00 zbierane co minute.
Kurde, wkurzylem sie.
To za przeproszeniem, na cholere Telenergo z POZMAN-em pracowaly nad siecia
szkieletowa 34 Mb? Ma to sie nikomu do niczego nie przydac w imie ratowania
zdychajacego NASKu? Dokad komus sie tak strasznie spieszylo, zeby juz teraz
na szybko przelaczac MAN-y na niewydarzona pseudosiec NASKu, zamiast w
oparciu o to co robi Telenergo zrobic PRAWDZIWA siec korporacyjna?
Kto o tym zdecydowal? Czy MAN-y w ogole mialy w tej sprawie cos do
powiedzenia, czy NASK albo ktos inny zdecydowal "odgornie" o takim
przelaczeniu? A jezeli zdecydowal "odgornie" to jakim prawem? A jezeli
zrobily to same MAN-y, to co im na mozg padlo?
Ciekawy jestem, kto moze te sprawe wyjasnic. Chetnie oficjalnie zazadalbym od
kogos wyjasnien, tylko nie wiem od kogo... :(
Wkurzony
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl