Re: "siec korporacyjna" NASKu (bylo: Lacze NASK do USA ---> KBN)

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 18:58:17 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: To za przeproszeniem, na cholere Telenergo z POZMAN-em pracowaly nad siecia
: szkieletowa 34 Mb? Ma to sie nikomu do niczego nie przydac w imie ratowania
: zdychajacego NASKu? Dokad komus sie tak strasznie spieszylo, zeby juz teraz
: na szybko przelaczac MAN-y na niewydarzona pseudosiec NASKu, zamiast w
: oparciu o to co robi Telenergo zrobic PRAWDZIWA siec korporacyjna?
: Kto o tym zdecydowal? Czy MAN-y w ogole mialy w tej sprawie cos do
: powiedzenia, czy NASK albo ktos inny zdecydowal "odgornie" o takim
: przelaczeniu? A jezeli zdecydowal "odgornie" to jakim prawem? A jezeli
: zrobily to same MAN-y, to co im na mozg padlo?
: Ciekawy jestem, kto moze te sprawe wyjasnic. Chetnie oficjalnie zazadalbym od
: kogos wyjasnien, tylko nie wiem od kogo... :(

Jak to od kogo? Ktos Ci wystawia fakture, wiec o wyjasnienia nalezy sie
zglosic pismem, najlepiej poleconym, podpisanym Dyrektor/Rektor,
a w razie pospiechu moze byc fax, bo z tego tez pismo wychodzi,
z dopiskiem "oficjalne pismo wysylamy listem poleconym".

Inaczej biurokracja jest odporna :-).

J.