Re: "siec korporacyjna" NASKu (bylo: Lacze NASK do USA ---> KBN)

Autor: Bartosz Maruszewski (bart_at_newton.zsmeie.torun.pl)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 15:56:00 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> naskrobal(a):
: Kurde, wkurzylem sie.

Nie ty jeden. Jak widze jest nas wielu.

: Ciekawy jestem, kto moze te sprawe wyjasnic. Chetnie oficjalnie zazadalbym od
: kogos wyjasnien, tylko nie wiem od kogo... :(

Ja proponuje zaczac od net-admin_at_nask.pl. Jesli nie uzyskamy odpowiedzi,
albo odpowiedz bedzie w stylu to MAN-y chcialy lub zrobilismy to
w porozumieniu z MAN-ami, to pisac do adminow w MAN-ach.

Ja pisze list do net-admin i proponuje, zeby wszyscy tak zrobili.
I np. co dziennie jeden liscik az do skutku. Jak ktos uzyska odpowiedz,
to sie podzieli (mam nadzieje ;)) z nami na liscie i przstaniemy im slac
poczte...

Bartek M.

--
E-mail B.Maruszewski_at_zsmeie.torun.pl
Każdy ma jakieś mądre zdanko w sigu, to ja też :)