Re: 0w202122 w Gdansku

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 01:34:25 MET DST

On Mon, 23 Jun 1997 00:51:21 +0200, marekm_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl
(Marek Michalkiewicz) wrote:

>Lacze sie z numerem TPSA w Gdansku. W ogole numer ten jest zwykle
>zajety - to jeszcze jakos ujdzie, bo przynajmniej nie place za

Ostatno nawet o 2 w nocy mialem problemy z dodzwonieniem sie.

>polaczenie, a diald powtarza wybieranie za mnie.
>
>1200 (tak, 1200 a nie 12000), a czasem nawet jakby wlaczenie sie
>w trwajaca juz transmisje (!). Oczywiecie kazda taka nieudana

Trafilo mi sie cos takiego (od razu po polaczeniu "brzeczenie", jak w
trakcie transmisji - oczywiscie to nie bylo moje polaczenie :-(( )
kilka razy w ciagu ostatnich dni. Wczesniej tego nie bylo.

>proba to 1 impuls...
>
>Czy ktos jeszcze zauwazyl ponowne problemy? Czy zdarzylo sie ze

Te problemy wyraznie nasilily sie w ostatnich dniach (ok. 2 tygodni).
Mam nadzieje, ze to jakies przejsciowe problemy, choc prawde mowiac,
stopniowy wzrost trudnosci w nawiazaniu polaczenia wystepowal od
dawna.

Bledne polaczenia (bez dogadania sie modemow)/razem
marzec 13/62 (21%)
kwiecien 24/86 (28%)
maj 24/75 (32%)

Zestawienie to jest zrobione na podstawie bilingu i nie moglem tu
uwzglednic "zajetych". Moge jednak powiedziec, ze w poprzednich
miesiacach, zdarzaly sie bardzo rzadko, a ostatnio duzo czesciej.
(modem: request 28.800, > 50% laczen po polnocy, nowiutka centrala
(33-)).

>TPSA uznala reklamacje rachunku za nieudane proby polaczenia?

Chyba nie ma szans, wszak placi sie, za zestawienie polaczenia, a nie
za dostep do internetu, a ten, formalnie rzecz biorac, jest bezplatny.

gr

Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred_at_amg.gda.pl (iso8859-2)
http://www.amg.gda.pl/~gred/