0w202122 w Legnicy

Autor: Arkadiusz Kurowski (czak_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Jun 1997 - 16:12:25 MET DST

Ja na szczescie takich problemow nie mam, gdyz na 60 prob w miesiacu 60 jest
bezproblemowe. Mam natomiast inny problem. Otoz podczas poloczenia i wpisania
wszystkich "ppp" pojawia sie komunikat: "Finding host..." i czeka sie chwile.
Przewaznie
tzn. od poniedzialku do sobotu rano, sprawdza komputer tego "Hosta" i wszystko
gra, ale w sobote po poludniu i czesto w niedziele, nie moze go znalezc, i
chociaz jest
"online" nie idzie korzystac z internet'u. Czy moze spotkal sie ktos z tym?

Arek.