Re: DNS ?

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 13:56:53 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: DA_none <danone_at_eleet.webmedia.pl> wrote:

: : w sendmailu
: : Cwlocalhost dopisz po spacji nazwe tej drugiej domeny

: Albo też, jeśli sendmail jest skonfigurowany tak, żeby korzystać z
: pliku sendmail.cw, to nazwę domeny wirtualnej dopisz w tym pliku
: (a po czym poznać, czy korzysta z sendmail.cw ? po tym, że w
: sendmail.cf jest: Fw/etc/sendmail.cw ).

...tylko że samo dopisanie domeny do Cw nie pozwala na stosowanie
tych samych username dla różnych domen obsługiwanych przez jeden host.
I potem się robią takie potworki jak (cytuję z pamięci)
prze_red_at_przekroj.krakow.pl zamiast po prostu redakcja_at_przekroj.krakow.pl

Nie jestem specjalistą od sendmaila, więc nie będę pisać jak to
zrobić dobrze (niby wiem - ale jeszcze coś pomieszam...) - ale może któryś
guru wyjaśni?

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND