Re: NASK i .pl

Autor: Piotr Roszatycki (dexter_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 13:34:34 MET DST

Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> wrote:
: ja naprawde odradzam rejestracje poza .pl
: to jest w sumie nieporozumienie i powoduje potam mase balaganu przy roznych
: serwisach (np. ACLe dla FQDN, 'indeksowanie', cachowanie WWW - to tylko
: kilka przykladow).
: Wiem, ze formalnie w .com mozna sie rejestrowac z calego swiata,
: ale jesli ktos rejestruje Polska domene w .com, to jest to przejaw
: braku wyobrazni, lub moze jakichs chorych ambicji (ze 'w Ameryce' ?)
Wyobraznie przekracza to, co wyprawia NASK.
Glowny cel - dostac domene w drugim poziomie - nie da sie go osiagnac w
Polsce. Rozwiazanie - udac sie do InterNIC.

--
Piotr "Dexter" Roszatycki
mailto:dexter_at_dedal.man.szczecin.pl