Re: DNS ?

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_mail.hep.utexas.edu.com)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 22:12:25 MET DST

In pl.listserv.polip Piotr Piatkowski <kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
> Nie jestem specjalistą od sendmaila, więc nie będę pisać jak to
> zrobić dobrze (niby wiem - ale jeszcze coś pomieszam...) - ale może któryś
> guru wyjaśni?

Jezeli moze nie guru, to robi sie to przy pomocy virtusertables,
opisane ladnie choc zdawkowo nieco w sendmail/cf/README

definiuje sie lokalizacje bazy danych virtualnych uzytkownikow w
sendmail.cf (w standartowym sa zakomentowane), tworzy sie baze
tekstowa wg wzoru w README, generuje baze shashowana komenda podana w
README, i modli sie do Sw. Anetka zeby sie udalo. Uwaga na to zeby to
co podasz pokazywalo na wlasciwa lokalizacje, ja porobilem pomylkowo
symlinki tylko do .txt a nie do .db i mialem problem przez 3 dni abo i
wiecej...

A jak sie nie ma komendy do hashowania to sie kompiluje to co jest w
sendmail/makemap/

A w razie problemow sie pyta dalej :)

_tmo

--
.HEP.UTexas.edu sysimperator, dominus retis deusque machinarum.