Re: NASK i .pl

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 11:39:29 MET DST

Jacek Rafal Radzikowski <jradziko_at_ia.pw.edu.pl> wrote:
: Sergiusz Pawlowicz wrote :
: > tego, zebym nie mogl sie komunikowac przez Internet za pomoca wymyslonego
: > przeze mnie IP version 145, jezeli ktos zechce w ogole ze mna w ten sposob
: > rozmawiac. Ale to juz moja sprawa.
: Mylisz sie. Zmusi Cie najblizszy router, ktory Twoje IP v.145 oleje tak jak
: router IP v.4 oleje IPXa, NetBiosa i kilka innych protokolow :>>

Tak, tak, IPv6 tez pewnie oleje.
Wiesz, mnie lubia routery, i - jestem pewien - moj IPv146 bedzie
znakomicie sobie radzil. Mozemy sie przekonac, jesli chcesz.

: A juz powazniej. O ile to co napisales wczesniej mozna by zinetrpretowac
: jako chec wywolania polemiki, to niniejszym oswiadczeniem wykazales, ze
: zanim ktokolwiek bedzie mogl powaznie potraktowac Twoja wypowiedz,
: czeka Cie jeszcze duuuuzo nauki ;>
: Pozdrawiam
: Jacek

Podejmujesz sie mnie douczyc?? Jesli nie, to przygotuj chociaz, prosze,
jakis program nauczania dla mnie, ok? Bardzo chetnie skorzystam.
Bo nauki nigdy nie za wiele...

--ser