Re: Zmilujcie sie o mozni w NASK...

Autor: Andrzej Bort (bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 08:23:17 MET DST

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:
> Tomek> I juz nie chodzi mi o to ze jest ponad sekunda opoznienia, pal
> Tomek> to licho, ale zeby ginela ponad polowa pakietow? I potem
> Tomek> tacy-owacy beda odlaczac klientow ktorzy zakwestionuja fakture.
> Tomek> Ludzie... Ja rozumiem ze klopoty moga byc jakis czas, ale zeby
> Tomek> taki byl stan [nie]normalny, to chyba lekka przesada, eh?

> Kiedys juz sugerowalem, ze na takie rzeczy powinien byc otwarty
> ticket. Nawet jezeli jest to przeciazenie lacz (ktorych? statystyki
> zostaly utajnione!), to przeciazenie lacz ROWNIEZ jest problemem
> [...]

Polecam http://zeus.polsl.gliwice.pl/~bort/raport_sieci.txt
Na początku działania skryptu trochę się sypało (skrypt), ale potem
poprawiłem i jest dobrze (a przynajmniej powinno być). Statystyki połączeń
Gliwic (maszyny o nazwie zeus.polsl.gliwice.pl) z "resztą kraju".

Ciekawe, co na to NASK. Kilka razy do nich dzwoniłem i (jak zwykle)
wykręcali się od odpowiedzi.

--
-- Andrzej Bort  Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Polska
-- e-mail:   bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl     Office phone: (+48-32) 37-15-69