Re: Zmilujcie sie o mozni w NASK...

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 01:41:48 MET DST

 Tomek> I juz nie chodzi mi o to ze jest ponad sekunda opoznienia, pal
 Tomek> to licho, ale zeby ginela ponad polowa pakietow? I potem
 Tomek> tacy-owacy beda odlaczac klientow ktorzy zakwestionuja fakture.
 Tomek> Ludzie... Ja rozumiem ze klopoty moga byc jakis czas, ale zeby
 Tomek> taki byl stan [nie]normalny, to chyba lekka przesada, eh?

Kiedys juz sugerowalem, ze na takie rzeczy powinien byc otwarty
ticket. Nawet jezeli jest to przeciazenie lacz (ktorych? statystyki
zostaly utajnione!), to przeciazenie lacz ROWNIEZ jest problemem
sieciowym i powinno miec swoj ticket (byc moze permanentnie otwarty).

 --J.