Re: Zmilujcie sie o mozni w NASK...

Autor: Qurczak (mkowalcz_at_zodiac1.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 17:47:26 MET DST


Jan Rychter wrote in article ...
>>>>>> "Tomek" == Tomasz Orzechowski <tmo_at_mail.hep.utexas.edu.com>:
> Tomek> I juz nie chodzi mi o to ze jest ponad sekunda opoznienia,
pal
> Tomek> to licho, ale zeby ginela ponad polowa pakietow? I potem
> Tomek> tacy-owacy beda odlaczac klientow ktorzy zakwestionuja
fakture.
> Tomek> Ludzie... Ja rozumiem ze klopoty moga byc jakis czas, ale
zeby
> Tomek> taki byl stan [nie]normalny, to chyba lekka przesada, eh?
>
>Kiedys juz sugerowalem, ze na takie rzeczy powinien byc otwarty
>ticket. Nawet jezeli jest to przeciazenie lacz (ktorych? statystyki
>zostaly utajnione!), to przeciazenie lacz ROWNIEZ jest problemem
>sieciowym i powinno miec swoj ticket (byc moze permanentnie otwarty).

Wytlumaczcie prosze zielonemu Qurczakowi, co to jest ticket.

--
                                            QURCZAK
    __("<                          Marcin Kowalczyk
    \__/              mkowalcz_at_zodiac1.mimuw.edu.pl
     ^^      http://zodiac1.mimuw.edu.pl/~mkowalcz/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:03:50 MET DST