Re: Netykieta i nowi w usenecie, bylo: Jak ominoć opła

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 07:51:11 MET DST

Grzegorz Redlarski wrote:

> A ile dostajesz postingow (chocby tylko tych ze smieciami) z tych 20
> grup? Jeden dodatkowy list na kazda grupe to chyba nie jest duzo.
> Zreszta, nie musialaby to byc pelna netykieta, a moze tylko
> rozszerzony opis grupy z prosba o trzymanie sie jej zakresu
> tematycznego, adres FAQ i archiwum grupy (jesli istnieja) oraz
> przypomnienie najbardziej podstawowych zasad netykiety (unikanie
> polemik personalnych, ograniczanie cytatow itp.). Mysle, ze
> zmiesciloby sie to na jednym ekranie tekstu.

W pelni popieram! Jest to bardzo rozsadne. Jesli to pohamowaloby chocby
polowe lamerow, to ma to sens. Najlepiej, zeby w kazdej grupie taki list
mial taki sam lub podobny tytul - umozliwiloby to zalozenie filtrow
wyjadaczom [a lamer nie wie wogole co to filtr! :-) ].
Pozdrawiam,
Michal

--
          Michał Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl