Re: Krak?w - warszawa ?!

Autor: Robert Maron (robmar_at_elina.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 20:31:40 MET DST

Dariusz Wichniewicz <darekw_at_atm.com.pl> wrote:
: Zasada dzialania tego systemu jest prosta:
: - Abonent NASK placi za wszystkie pakiety (a dokladniej bajty), ktore
: wysyla lub dostaje

wlasnie, ja sie na tym nie znam; poprawcie, jesli sie myle:

jesli postawie atrakcyjny serwer, mam duzy ruch wychodzacy (na caly swiat);
ale ja za to wiecej place, mimo, ze dla Polski to dobrze w miedzynarodowych
rozliczeniach (czy tu sie myle ?)

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar