Re: Konto na FREE

Autor: Robert Maron (robmar_at_elina.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 20:26:29 MET DST

Michal Krzeminski <mike_at_polbox.pl> wrote:
: od kiedy to do wysylania postingow
: za pomoca NNTP niezbedne jest konto pocztowe, na dodatek w postaci
: skrzynki dostepnej jedynie za pomoca siermieznego protokolu POP3?
: O ile mi wiadomo daje sie to robic z podobnym skutkiem bez rzeczonego
: konta, a kwestia tego, co pojawi sie w polu FROM: zalezy wylacznie od
: fantazji uzytkownika....!

to prawda; dzieki tpsa mozna wysylac anonimowo (niemal ;)
polbox dodaje do tego jednak mozliwosc odbierania listow anonimowo - co
pozwala wykorzystac pare tpsa/freepolbox jako bardzo efektywny anonimowy
remailer...

ale nic mi to nie przeszkadza, jestem za wolnoscia wypowiedzi, nawet, jesli
skutkiem ubocznym jest straszny halas; jakos go sobie odfiltrowuje...

czego i Wam zycze

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar