Re: Konto na FREE

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 15:04:32 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Konta na free.polbox.pl, zwłaszcza w połączeniu z dostępem via TPSA,
: są anonimowe. [..]
: Wydaje mi się, że udało mi się to udowodnić wczorajszym żartem
: primaaprilisowym. Jeżeli ktoś nie załapał, konta anetek_at_free.polbox.pl
: (Aneta Baran) i kompas_at_free.polbox.pl (Piotr Piątkowski) założyłem ja,
: podając zresztą zupełnie prawdziwe personalia osób mi dobrze znanych.
: Ja również wysłałem z tych adresów postingi. [...]

Zauwaz ze do wyslania falszywego listu wcale nie trzeba miec
falszywo-anonimowego konta pocztowego.

J.