Re: Konto na FREE

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 13:15:42 MET DST

Jacek i Paweł <yazzie_at_free.polbox.pl> wrote:
: Free to jest doskonaly pomysl, a w polaczeniu z providerem jakim jest TPSA
: .. - miod (pitny) w gebie.
O tyle, o ile.
Idea jest szczytna. Problemy techniczne - rzecz drobna, nawet jeśli
uciążliwa. Ale jest jeden poważny problem organizacyjny.

Konta na free.polbox.pl, zwłaszcza w połączeniu z dostępem via TPSA,
są anonimowe.

To, że w celu założenia konta na free, trzeba podać dane osobiste, to
czysta fikcja. Nikt nie sprawdza poprawności tych danych. I z pewnego
punktu widzenia słusznie, bo to na pewno oznaczałoby spore koszty, a
przecież samo utrzymywanie darmowego serwisu już kosztuje. Z drugiej
jednak strony stwarza to możliwość rozmaitych nadużyć.

Wydaje mi się, że udało mi się to udowodnić wczorajszym żartem
primaaprilisowym. Jeżeli ktoś nie załapał, konta anetek_at_free.polbox.pl
(Aneta Baran) i kompas_at_free.polbox.pl (Piotr Piątkowski) założyłem ja,
podając zresztą zupełnie prawdziwe personalia osób mi dobrze znanych.
Ja również wysłałem z tych adresów postingi. Teraz wyobraźmy sobie,
że ktoś robi to nie 1 kwietnia, i nie w celach rozrywkowych, a w celu
zdyskredytowania jakiejś osoby... np. znanego polityka. Tłumacz potem,
że nie jesteś wielbłądem.

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center