Re: Program do sciagania WWW

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Mon 31 Mar 1997 - 21:58:23 MET DST

On Sat, 29 Mar 1997, Grzegorz Redlarski wrote:

> W domu pewnie tez pracujesz pod unixem? Piszesz, że wszystko jest w
> jednym pliku, czyli rozumię, że program zachowuje to co ściąga we
> własnym formacie, a nie tak, jak to gdzieś tam sobie leży. A może jest
> wersja wget pod win95? Może jest jakiś inny program, który by
> umożliwiał ściąganie pod unixem, a przeglądanie pod win95?
TAR i GZIP jest pod g95, UNIX potrafi spakowac zwyklym ZIP-em.
Podzielenie plikow pod UNIX-em i zlaczenie pod DOS/G95 to tez
zaden problem: plik podzielony splitem pod UNIX-em laczy
sie ladnie pod dosem komenda ,,copy'' (z ,,+'' - copy plik.aa + plik.bb
plik.cos)

> Przy okazji, czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ściąganie na konto
> unixowe (lynx'em) przebiega o wiele szybciej niż bezpośrednio do PC
> podłączonego na stałe do sieci. Szybkość połączenia z serwerem nie
> budzi zastrzeżeń. Czy może to być wina netscape + win311 uruchomionych
> na pieruńsko wolnym komputerze (486DLC 40MHz z walniętym external
> cache)? Choć myślę, że chyba nie, bo połączenia krajowe nie chodzą
> najgorzej.
> Aby nie było wątpliwości powyższe win95 dotyczy innego komputera.
Bo oczywiscie UNIX jest szybszy... - nie biezcie tego tylko za ,,takie''
gadanie - programy UNIXowe naprawde sa optymalizowane... - a windowsowe
im maja wiekszy plik binarny tym lepsze...

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

---
* Win95 is an operating system, which operates a user, and not a computer... *
     <-- For personal info get URL: http://www2.waw.ids.edu.pl/~tenox -->