Re: Program do sciagania WWW

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 29 Mar 1997 - 16:20:42 MET

On 26 Mar 97 10:08:14 GMT, jradziko_at_ia.pw.edu.pl (Jacek Rafal
Radzikowski) wrote:

>wysłania oddzielnego zapytania o każdy element strony) i o wiele tańszym
>rozwiązaniem jest rozbicie go na dwa etapy : załadowanie na konto (co nie
>wymaga dozoru użytkownika) oraz załadowanie _z konta_ do domu jednego
>pliku. Sam czasami kożystam z takiego rozwiązania i mogę je z czystym
>sercem polecić.

W domu pewnie tez pracujesz pod unixem? Piszesz, że wszystko jest w
jednym pliku, czyli rozumię, że program zachowuje to co ściąga we
własnym formacie, a nie tak, jak to gdzieś tam sobie leży. A może jest
wersja wget pod win95? Może jest jakiś inny program, który by
umożliwiał ściąganie pod unixem, a przeglądanie pod win95?

Przy okazji, czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ściąganie na konto
unixowe (lynx'em) przebiega o wiele szybciej niż bezpośrednio do PC
podłączonego na stałe do sieci. Szybkość połączenia z serwerem nie
budzi zastrzeżeń. Czy może to być wina netscape + win311 uruchomionych
na pieruńsko wolnym komputerze (486DLC 40MHz z walniętym external
cache)? Choć myślę, że chyba nie, bo połączenia krajowe nie chodzą
najgorzej.
Aby nie było wątpliwości powyższe win95 dotyczy innego komputera.

Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkiejnocy.

gr

PS Pod win95 polecam Teleport Pro. Bardzo dobrze zachowuje sie przy
przerwaniu i wznowieniu połączenia. Można np. zapuszczać sobie
ściąganie jakiegoś site po kawałku przy okazji każdorazowego
zaglądania do skrzynki pocztowej. Archiwum robi w postaci pojedyńczych
plików, dlatego warto je zapisywac na dysku skompresowanym (strony
html maja czesto ok. 2kB i po co maja zajmowac np. po 32kB).

Próbowałem tez Grab-a-site i Net Attache ale Teleport Pro najbardziej
mi sie spodobał.

Grzegorz Redlarski (Gdańsk)
mailto:gred_at_amg.gda.pl (iso8859-2)
http://free.polbox.pl/g/gred/